1 januari 2010

Gott Nytt År! :D

Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton allihopa :) Jag firade med Madde och några till i Trollhättan och det blev riktigt trevligt :)


Nu har jag ju varit hemma på semester över jul och nyår vilket betyder att det även har varit semester från bloggen, men imorn åker jag tillbaka till England och då fortsätter jag bloggandet :)
Tiden här hemma har gått så sjukt fort bara. Det var ju jul direkt när jag kom hem och sedan träffade jag alla kompisar här och sen blev det nyår på en gång och nu åker jag tillbaka. Men det var iaf kul att komma hem och träffa alla igen och jag har verkligen njutit av varenda sovmorgon för det får jag inte allt för ofta i au pair livet. Men det ska bli kul att åka tillbaka nu igen också. Det blir lite som att man åker mellan två liv på något sätt. Jaja, nu ska jag inte gå in så djupt på detta men det känns lite så :P

Happy new year! I hope it will be a good year! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar