18 januari 2010

Måndag igen

Då var det måndag igen och helgen och ledigheten är slut. Nu är jag och Troy ensamma här hemma men just nu ligger han och sover så jag passar på att ta lite rast, skönt :) Helgen har annars varit ganska så lugn och snön har försvunnit (yes!). I fredags var en sån där regning och grå dag, ni vet, som man inte orkar göra nånting på och jag kände mig även lite halvkrasslig så det blev film och tv hela dagen typ. Men sådana dagar behövs oxå ibland :P I lördags förmiddag gick jag till gymmet för att testa ett fitness yoga pass, som faktiskt visade sig vara ganska bra. Kan tänka mig att gå dit någon mer gång för man fick verkligen strechat hela kroppen kändes det som, haha. På kvällen blev det utgång med Yuko, Christina och Yukos japanska kompis som var här och hälsade på över helgen. Sedan på söndagen blev det en tur på stan med Zarina och barnen och som vanligt kunde jag inte hålla mig ifrån Republic, dom har sååå mycket snyggt i den affären :D
Nu ska jag gå och titta till Troy, han lär vara hungrig snart. Föresten han har börjat äta baby rice (en slags gröt) nu och han bara växer och växer, han är säkert minst dubbelt så stor nu som när jag kom hit, men han är fortfarande världens sötaste lilla bebis :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar