23 januari 2010

Äntligen helg igen :)

Har blivit lite dålig på att blogga nu tycker jag men det beror helt enkelt på att jag inte har tid, men försöker skriva ett par gånger i veckan iaf :D Hur som helst, den här veckan har bestått av allt som alla andra veckor så som, barnpassning, strykning, tvättning och matlagning. I onsdags tog jag Troy med mig in till stan för att handla lite grejer till familjen. Det var första gången jag var ute med honom själv och måste säga att det kändes lite konstigt att gå runt på stan med en bebis, haha:P Sedan var det college på torsdagen och på kvällen var jag barnvakt.
Igår slutade jag som vanligt kl.12 och eftersom Christina var ledig mötte jag upp henne i stan, så blev det lite shopping (igen! :O) och fika på Starbucks. Efter det gick jag till gymet och körde ett body combat pass som är ett riktigt kul pass faktiskt med slag och sparkar till musik :P
Idag tog jag sovmorgon och sedan träffade jag Alejandra en stund. Men ikväll ska jag hem till Yuko och sedan blir det utgång :)
Hoppas ni har en trevlig helg :)
saknar er där hemma, puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar