14 januari 2010

Helt sluut :P

Shit, den här veckan har varit så busy! Jag känner mig bara trött, trött och trött just nu. Jag har ju inte ens haft tid att blogga, sorry, men nu är det dags för en uppdatering. Okej, i måndags och tisdags var jag barnvakt åt Troy från morgon till kväll. I onsdags snöade det igen (jag HATAR snö här, England och snö är ingen bra kombination), iaf det hade snöat 3 cm (är ju typ ingenting) men ändå blev det kaos så Alex nursery var stängt igen. Jag fick ta hand om dom båda nästan hela dagen. Det är kul och jag tycker verkligen om både Alex och Troy jättemycket, men man är verkligen helt slut efter en dag, båda kräver ju sin uppmärksamhet liksom.
Idag var det iaf dags för college, som faktiskt hade öppet även fast det var lite snö på marken, helt otroligt, haha :P Det var kul att komma dit och träffa alla igen. Efter college åkte jag hem för att jobba och efter det joinade jag ett gym :) Jag gick för att testa airobics, men shit vad svårt det var. Jag som körde airobics på friskis hela förra våren kunde inte ens hänga med i deras tempo :O Det blev lite träning i gymmet istället och så får jag hoppas på att body pump nästa vecka går bättre.
Just det, jag glömde skriva att när Yuko var här förra veckan tyckte Greg och Zarina så himla mycket om henne att dom ville att hon skulle komma hit och laga japansk mat, så det gjorde hon i måndags. Hon gjorde hemmagjord sushi (som har blivit min nya favoritmat) och massa annat. Blev supergott och väldigt trevligt. Bild nedan på Yuko och hennes mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar