9 januari 2010

Ändrade planer

Hej hej,
På grund av att det fortfarande råder "snökaos" (är lite snö på marken) här i England blev våran weekend till Cornwall inställd. Men lite skönt tycker jag att det är eftersom jag inte hade jättestor lust att åka dit den här helgen. Så igår blev det istället en slappardag och jag gick in till centrum för att kolla in rean men det var ganska urplockat redan så jag kollade mest på vårkläderna. Jag vill ha vår nuuu!
Just det i torsdags skulle jag ju göra svenskt julbord här, haha :P Jag valde ut lite grejer som jag gjorde, bl. köttbullar, potatisgratäng och ris á la malta. Blev ganska nöjd med resultatet faktiskt om jag får säga det själv och alla tyckte att det var delicious, stolt :) Jag bjöd oxå hit Yuko och det blev en supertrevlig kväll med mycket skratt och prat om kulturskillnader. Är så intressant verkligen. Jag måste åka till Japan för det verkar vara så annorlunda från här.
Nu ska jag snart gå och kolla in lite gym här i stan för min tanke är att jag ska börja träna om det passar med mitt schema och allt, sedan väntar simmning men först ska jag gå och hänga upp min tvätt, den borde vara klar nu.
Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar