27 november 2009

Kommentera

Det har varit flera som påpekat att det inte går att kommentera på min blogg. Det tycker jag är tråkigt eftersom det alltid är kul att få kommentarer. Men nu har jag fixat problemet så nu ska alla kunna kommentera hoppas jag. :D

Annars är allt bra här och nu har jag slutat för den här veckan, men självklart blir det ju att man får hjälpa till lite på helgen ändå eftersom jag liksom bor i jobbet.
Idag är det iaf en solig dag här i Cheltenham, vilket är väldigt trevligt eftersom det typ har regnat de senaste 2 veckorna, och vi har precis kommit tillbaka efter en promenad i parken. Ska snart gå på en engelskalektion i ett annat college här i Cheltenham så detta får bli ett kort inlägg.

See you!

1 kommentar:

  1. Hej Emma!
    Det ær så kul att følja med i bloggen, det værkar som du har funnit dig væl till rætta.
    Nu ær det bara ett problem kvar med køttbullarna och det ær såsen men du kan istællet før k-bullar gøra pannbiff det ær samma smet och så steker du løk till namnam..
    ser fram til att læsa næsta blogg.
    Ha det så bra i helgen
    Kram Farmor

    ps går inte å skicka med google kontot men anonymt går visst fint:))

    SvaraRadera