6 december 2009

This weekend

Jag måste börja med att säga att fredagskvällen blev väldigt rolig precis som jag trodde :D Först var det jag, Yuko och hennes 2 koreanska kompisar och sedan joinade Christina och hennes tyska kompis, som hade med sig sina kompisar och en av dom var faktiskt från Finland och tro det eller ej men en av dom var också från Sverige. Haha, jag träffade alltså en annan svensk au pair här och det var så sköönt att prata lite svenska :) En lyckad kväll blev det alltså!

Igår morse kom det hit en familj från London som är vänner till familjen och som har barn i samma åldrar. Så det blev ingen sovmorgon för mig inte eftersom det är helt omöjligt att sova när massa barn leker och skriker. Så på kvällen fick jag nog av allt barnskrikande och smet hem till Yuko och tittade på x-factor istället. Missförstå mig inte nu, jag tycker om barn men ibland kan det bli lite för mycket. Idag skulle vi från college träffas och bowla egentligen men det verkar inte bli av så jag och Yuko har bestämt oss för att ta en shoppingrunda på stan istället. Så nu ska jag snart kila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar