14 december 2009

Superduper helg

Den här helgen som var blev verkligen superbra. Jag träffade Isabel och det var grymt kul att träffa henne igen. Så i fredags kväll kom Isabel och vi gick och träffade mina collegekompisar för att äta middag. Sedan gick vi ut och det blev en superrolig och trevlig kväll :D I lördags visade jag Isabel runt här i Cheltenham och vi gick runt och tittade i affärer, fikade och bara pratade om allt möjligt, på svenska :P så skönt att prata svenska ibland man blir typ galen annars, haha. Sedan på kvällen var det dags för vårat luciauppträdande. Vi gick dit lite innan så vi hann öva en gång innan, sedan var det bara att köra och det gick ganska bra faktiskt. Bortsätt från lite fnissattacker från min sida, men jag kan inte hjälpa det, jag börjar alltid småskratta i sådana sammanhang. Det var kanske 30-40 st där och dom verkade iaf tycka att det var bra. Sedan i söndags åkte jag och iss till Gloucester som är en grannstad till Cheltenham, men inte alls lika mysigt som Cheltenham. Vi besökte en katedral där, där dom har spelat in delar från Harry Potter och sedan blev det lite affärer igen. Kvällen blev dock lite deppig eftersom Isabel åkte hem och även Yuko åkte iväg, hon är på rundresa i Europa, och jag kommer inte se någon av dom förrän nästa år, snyft :/ men men imorn ska jag och Christina (min tyska au pair kompis) på christmas college party så det ser jag framemot :) och sedan är det faktiskt bara 9 dagar kvar tills jag åker hem för att fira jul och nyår. Men på dom 9 dagarna väntar mycket jobb för mig. Jag jobbar extra hela tiden nu innan jul eftersom Zarina har massa leaflets som ska delas ut för hennes pilates classes. Så idag gick vi runt och delade ut dom hela dagen typ, så jag är skittrött nu, men jag tjänar ju extra iaf så det är bra :)

Jag har massa bilder som jag tänkte lägga ut någon dag men nu är jag så trött så nu orkar jag inte tyvärr. Men godnatt allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar