18 december 2009

Jag ser det snöar...

Här i Cheltenham snöar det för fullt nu. Det är inte vitt på marken än men det ser ut som att det börjar snöa mer och mer. Jag har också hört att det är eller ska snöa hemma till jul, så hoppas, hoppas, hoppas, hade ju varit såå mysigt med en vit jul för en gång skull :) Men eftersom det snöar betyder det ju oxå att det är väldigt kallt och det är det. Jag sitter här med dubbla tröjor och strumpor och en kopp varmt te eftersom engelska hus inte har den bästa isoleringen. Men jag är iaf glad över att jag slapp dela ut leaflets idag. Troy har nämligen åkt på en rejäl förkylning och kan inte vara ute i detta kalla väder, så därför får jag vara hemma och ta hand om honom medan Zarina är ute och delar ut dem. Just nu sitter min lilla gulle-Troy i mitt knä och nästan sover, såå sött :)

Den här helgen kommer jag typ bo i affärerna eftersom jag inte är klar med min julhandling än :O Annars har jag faktiskt ingenting planerat eftersom alla mina kompisar här har åkt hem för att fira jul och jag är ensam kvar :( men det blir till att slutföra julshoppingen, umgås med familjen här och ta det lugnt och ladda inför jul och nyår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar