8 december 2009

Längtar till Fredag!

På fredag kväll kommer Isabel hit :D wiiie, ska bli så kul att träffa henne igen och hon ska stanna här tills på söndag. Längtar jättemycket! Och gissa vad vi ska göra på lördag kväll?.... Sjunga i luciatåg, haha, kanske inte det första man tänker på när jag är i England men det ska vi iaf göra. Tror att jag har berättat om det förut i min blogg, att dom har en svensk restaurang här i stan, och dom ringde mig för några veckor sedan och frågade om jag ville vara med. Jag sa ja eftersom jag tänkte att det är ju en väldigt liten restaurang så det kan ju inte vara så mycket folk som kommer, men när jag var där förut idag och hämtade sånghäften visade det sig att dom säljer biljetter till det. Shit, börjar ju bli lite smått nervös nu eftersom sång inte är min starkaste sida och vi kommer bara att vara sex personer :O jaja, hoppas det går bra, Isabel ska ju oxå vara med :)

För övrigt är allt bra. Fast jag försov mig imorse, värsta pinsamt, men bara en kvart som tur var. Igår flyttade Natasha (Gregs dotter) hit, så det känns lite konstigt att ha en jämnårig tjej i huset. Men hon är trevlig, vi har pratat en del idag så det är tur iaf :)

Nu ska jag snart börja jobba igen! Men nu är det faktiskt inte långt kvar tills jag kommer hem, bara 15 dagar. Så vi ses snart ;)

2 kommentarer:

  1. hehe, sjukt kul - du får se upp så det inte är backstagebiljetter dom prånglar ut, för i så fall borde ni åtminstone få en ordentlig bit av gaget.. ;)

    SvaraRadera
  2. Behöver ni en stjärngosse på lördag? Jag kommer i så fall!!

    SvaraRadera