10 december 2009

Julmys

Idag har varit en bra dag :) Imorse åkte jag till college som vanligt och eftersom det var sista dagen den här terminen kollade vi först på film och sedan samlades alla från engelskakurserna och hade julmys, haha :) Lärarna bjöd på chocolate cakes och mince pies (som inte är köttfärspaj utan en slags paj med torkad frukt som är väldigt populär här i England i juletid) och det spelades julmusik och alla gick runt och pratade med varandra och tog kort, var verkligen supertrevligt. Jag gillar collegelivet ;)
Sedan tog jag en promenad hem eftersom det för ovanlighetens skull var strålande solsken idag. På eftermiddagen var jag barnvakt för Troy, alltså han är verkligen världens sötaste bebis. Han skrattar och ler mot mig hela tiden, verkligen skitsöt är han :)
Och imorn är det fredag, yes! Först ska jag jobba hela dagen, ska jobba extra imorn med. Sedan ska jag till Svea (den svenska restaurangen) och öva inför luciauppträdandet på lördag och efter det ska jag äta middag med några från college ute på stan och senare på kvällen kommer Isabel och joinar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar