4 december 2009

I gotta feeling...

..That tonight's gonna be a good night! Ikväll ska jag ut med Yuko, Christina och några till och jag känner på mig att det kommer bli riktigt kul och väl värt det efter den här veckans jobb, först är det Revolution som gäller och sedan The Place ;D
Idag jobbade jag lite extra och först gick jag, Zarina och barnen till parken men sedan skulle Zarina jobba med sin bussines vilket innebar att jag skulle leka med Alex helt själv. Jag vet inte om det har framkommit så tydligt på min blogg men Alex är inte alltid jätteglad över att leka med mig, han föredrar alltid sina föräldrar, men tro det eller ej idag hade vi jättekul tillsammans. Vi lekte med hans ballonger och skrattade jättemycket och sedan kollade vi på nalle puh och då ville han faktiskt sitta i mitt knä. Så idag var det ett stort framsteg i våran relation, haha :P Sedan bar det iväg till en engelskalektion igen, men idag var den riktigt tråkig :/ så vet inte om jag kommer gå dit nått mer. Så har precis kommit hem nu och ska snart sätta igång med maten för idag är det min tur att stå för middagen.
Sedan blir det en kul kväll med mina kära collegevänner :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar