19 mars 2010

20 år!!!!!! :O






20 år!!! hjälp :O tänk att jag är 20 år nu, sjukt ju. Det var ju inte länge sedan jag fyllde 13 och blev tonåring liksom, och nu är jag helt plötsligt 20 och typ vuxen :P
Min 20-års dag blev iaf väldigt lyckad och skiljer sig mycket från alla mina andra födelsedagar, så detta är en dag som jag alltid kommer att minnas. Men så klart så var det blandade känslor under dagen, det är inte alltid så lätt att vara ifrån sina nära och kära på sådana här stora dagar. Men som tur är har jag underbara människor omkring mig här i England som gjorde att min dag blev till en dag att minnas.
Sedan är det ju också så att den här veckan är lite speciell här i Cheltenham det är nämligen horse racing week vilket är årets största händelse här i stan. Tävlingara är jämförbara med world cup finalen i fotboll, så det är riktigt stort alltså. Under veckan kommer flera 100 000 personer hit för att titta på tävlingarna och delta i festligheterna runt omkring. Så även om man inte är intresserad av att titta på häst race så är det massa festligheter och mycket folk, speciellt irländare, i staden. Den 17 mars, alltså min födelsedag, är det st patricks day som är irländarnas största dag på hela året, så den dagen var det fullt av festande här. Det är lite coolt tycker jag att jag lyckas pricka in att fylla år på en av de mest firade dagarna här :D

Nu, lite dagbok från dagen :P

På morgonen gick jag upp och jobbade som vanligt, lite segt att behöva jobba på sin födelsedag, men men, det gick inte att lösa på nått annat sätt :/ men jag var ju iaf ledig mellan 1 och 4 och då mötte jag upp mina kompisar för att äta lunch. Vi gick till en kina restaurang där dom har supergod buffé, och alla var så snälla och gav mig kort med massa fina hälsningar, hela min bokhylla är full med gratulationskort nu, :P och massa choklad fick jag oxå, har typ ätit choklad till frukost, lunch å middag i två dagar nu, hahaha :P gymmet för mig alla dagar nästa vecka :P
Vid 4 blev det jobb för mig igen, vilket bestod av att leka med Troy och Alex. Alex var jättegullig han sjöng happy birthday för mig och gav mig ett kort som han hade ritat i :) och sedan fick jag presentkort till min favoritaffär, Republic, av familjen här.
Lite senare kom Christina hit med supergod chokladtårta och presenter :D Så alla sjöng för mig igen och vi åt tårta och Greg bjöd på champange :) Efter tårtkalaset kom Carmen hit och jag fick ännu mer presenter och choklad, haha :)
Efter att Carmen anlände var det till slut dags för oss att möta upp våra andra college vänner och sedan gå ut och delta i alla festligheter. Det blev en riktigt rolig, galen och lyckad kväll och natt ;D
Så jag hade en toppen födelsedag!!! :D :D

Och tack så jättemycket för alla era hälsningar, blev så glad för alla mail, meddelanden och filmsnuttar :D :)
TACK!!!! <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar