9 april 2010

SOMMAR!!! :D :D

Woohoo, äntligen, äntligen sol och värme igen efter en regnig och kall vinter :) Här i Cheltenham är det sommar nu och jag överdriver INTE, det är supervarmt ute och alla går runt i shorts, t-shirt och klänningar. Det är grönt på träden, blommor överallt, uteserveringarna är fulla och överallt äter folk glass. Det är såååååå underbart :D :D
Idag var jag i parken på förmiddagen med Zarina, Alex och Troy och njöt av det vackra vädret sedan gick jag till stan för att titta lite i affärerna, man känner ju för att byta ut hela sin garderob till sommarkläder när det är dagar som denna. Det blev till slut en somrig top från min favoritaffär :P
Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag och senare ikväll ska jag ut med Christina och hennes syster som är här och hälsar på nu.
Imorn vet jag inte riktigt vad som händer än men antagligen följer jag med Christina och hennes syster till nån by här utanför Cheltenham och på söndag ska vi åka till Birmingham.
See u!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar