15 april 2010

London again :)

Hej hej,
Nu är det dags för en trip till London igen, ska åka iväg imorn och stanna tills på söndag. Men den här gången har jag Christina med mig oxå, vilket är superkul :) och vi ska inte bo hemma hos Isabel utan hos hennes kompis som oxå jobbar som au pair. Hennes kompis värdfamilj är borta över helgen så vi kommer att ha huset för oss själva, såå nice :) och det ska bli grymt kul att träffa Isabel igen :D På lördagen ska vi antagligen göra en dagsutflykt till Cambridge eller Brighton, vi har inte bestämt oss för vart än så vi får se :P Sen blir det oxå Madame Tussauds, shopping och clubing ;) Hoppas att vädret håller i sig oxå, har varit grymt härligt väder den här veckan :D
Förra helgen var jag ju i Birmingham (englands näst största stad) men det var en sådan tråkig stad så det är inte ens värt att lägga upp bilder, usch, vill aldrig i hela mitt liv bo där, jättetråkig stad verkligen. Det fanns liksom inga mysiga affärsgator eller nått utan bara ett stort shoppingcenter och sedan massa gråa byggnader överallt, så fult. Men nu kan jag bocka av Birmingham från min lista iaf :P
Nu ska jag stax gå till gymmet och köra lite body pump och sedan blir det hem och packa inför morgondagen :)
Mer uppdatering nästa vecka!! puss o hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar